Gulik w trasie...GULIK - blog rowerowy

informacje

Batonik

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gulik.bikestats.pl

linki

Spacer po Bollene

Piątek, 22 czerwca 2012 | dodano:25.06.2012
km:17.00 czas:03:05km/h:5.51
Pr. maks.:0.00Podjazdy:mRower:

Będąc na kursie Sindbadem we Francji wylądowałem w Bollene na mieszkaniu służbowym. Prawie dwa dni siedzenia, więc trzeba było się czymś zająć. I zająłem! Rowerem! Powiedzmy, że służbowym, ale nikt na nim nie chciał jeździć bo był niesprawny. O dziwo w garażu stały dwa rowerki, ale według mojej diagnozy na poczekaniu do zrobienia był tylko jeden- bo akurat były niezbędne narzędzia do naprawy:) A trzeba było tylko załatać dętkę:P Ku mojemu zdziwieniu były i łatki i klej do gumy. Więc zabrałem się do pracy. Gdy założyłem koło poczułem jakbym był u siebie i zrobiłem małą rundkę po podwórku. Wybornie się jechało jak na rower kupiony za 10 euro na jakimś rowerowym szrocie:P Powoli do przodu, ale jedzie:):):) A druga maszyna była o tyle sprawna, że nie trzeba było nić kręcić śrubkami. Natomiast należało napompować koła, lecz z braku pompki rowerowej musiałem pozostawić go w spoczynku w garażowym koncie obok pompki samochodowej, którą napompowałem pierwszy rower. No, więc wio do miasteczka:) Tam objeździłem się po wąskich i stylowych uliczkach. Ach, pięknie było:)

Bollène – miejscowość i gmina we Francji, w regionie Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże, w departamencie Vaucluse. Miasteczko zamieszkuje 13 835 osób.

Tablica wjazdowa do miasteczka © gulik

Charakterystyczne budownicto raduje oko:) © gulik

Jeden z kilku stylowych mostków © gulik

Urokliwe uliczki © gulik

Kolegiata św Marcina- troszkę słońce zaatakowało © gulik

Ja z miom mustangiem:P © gulik

Panorama Bollene- w tle pierwsze masywy Alp © gulik

Mont Ventoux- wyskość 1909 m - pierwszy widoczny szczyt Alp © gulik

Klimatyczne uliczki... © gulik

Strome uliczki wymagają dużo zapału do pokonania ich... © gulik

Okiennice dodają budynkom tajemniczośći... © gulik