Gulik w trasie...GULIK - blog rowerowy

informacje

Batonik

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gulik.bikestats.pl

linki

Łuczycka majówka

Czwartek, 3 maja 2012 | dodano:03.05.2012
km:14.50 czas:00:49km/h:17.76
Pr. maks.:25.00Podjazdy:mRower:Kross City Rider
Świąteczne popołudnie zachęcało do wskoczenia na rowerek. Więc razem z Iwoną ruszyliśmy na majówkowe kręcenie po okolicy. Celem wycieczki było zobaczenie starej cerkiewki w Łuczycach z 1854 roku oraz zwiedzenie "Fortu Łuczyce". Wszystko byłoby piękne, gdyby nie zakłócił błogiego spokoju pokropujący deszczyk, który ochłodził rozpalone ambicje rowerowe. Więc należało skrócić wyprawę i zawijać do domu, bo zapowiadała się syta burza z piorunami. Tak poza tym, to skończyło się tylko na drobnym deszczu... Reasumując należy stwierdzić, że wycieczka była udana:) Dziękuję Iwonce za towarzystwo:):*

#lat=49.764518772371&lng=22.81801&zoom=13&maptype=ts_terrain

Najlepsza towarzyszka wyprawy rowerowej majówki:) © gulik

A to ja... niestety:P © gulik

Cerkiew Wniebowzięcia NMP w Łuczycach (1856) - We wnętrzu cerkwi ikonostas z XIX wieku i kilka chorągwi procesyjnych. © gulik

Widok z punktu widokowego na Forcie III w Łuczycach © gulik

Dobrze zachowane pozostałości schronu głównego... © gulik