Gulik w trasie...GULIK - blog rowerowy

informacje

Batonik

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy gulik.bikestats.pl

linki

Tour De Pogórze Przemyskie- inauguracja

Sobota, 2 kwietnia 2011 | dodano:04.04.2011
km:60.50 czas:02:12km/h:27.50
Pr. maks.:61.50Podjazdy:mRower:Zarri
Pierwsza sobota kwietnia przyniosła zachmurzenie. Obawiając się deszczu zaryzykowałem i wyruszyłem na pierwszą oficjalną w tym sezonie wycieczkę. Ryzyko się opłaciło. Po jakimś czasie zza chmur wyjrzało słońce i zrobiło się bardzo przyjemnie. Towarzystwa dotrzymywał mi Tycjan... moja kolarzówka. Już w tamtym roku spędzaliśmy długie, upojne i szybkie jak strzała chwile na wyprawach różnej maści. Tegoroczna wycieczka wiodła po terenie dość płaskim, lecz z kilkoma podjazdami. Ku mojemu zdziwieniu i nieokiełznanej radości, w końcu wyremontowano drogę z Fredropola do Przemyśla! Niestety w złym stanie jest droga krajowa 28, którą pomykałem do Krasiczyna. Jednak fakt, iż jadę rowerem i czuję wiatr we włosach, zdecydowanie rekompensował straty moralne poniesione na skutek kiepskiej nawierzchni.

Tour De Pogórze Przemyskie czyli poszukiwanie wiosny... © gulik

W Kresiczynie pięknie zaświeciło słonko- w tle wieża renesansowego zamku. © gulik